Sokan láthatunk kátyúkat, kevéssé rendezett parkokat, közterületről elszállítandó hulladékot Szentendrén. Ilyen hétköznapi, bosszantó jelenségekkel jellemzően mindannyian találkozhatunk. Egy biztos: maguktól nem múlnak el és nem szűnnek meg. Szentendre város azonban számos esetben nem tud és nem tudhat ezekről az üzemeltetési zökkenőkről, ezért érdemes azokat a város tudomására hozni. De hogyan és hová tudunk megtenni egy-egy ilyen bejelentést?
A válasz a Városi Ügyfélszolgálat.
Elérhetőségei:
személyesen: Városi Ügyfélszolgálat Dunakorzó 18. “Fehér Ház”
telefonszám: 06 26 / 300-407
e-mail: ugyfelszolgalat@szentendre.hu
postai levél: 2000. Szentendre, Dunakorzó 18. vagy 2000. Szentendre, Városház tér 3.
Mi az e-mailes bejelentést ismerjük legjobban és igen eredményesnek tartjuk azt. Ezért ennek ajánlott menetét ismertetjük számotokra.
Leghatékonyabban akkor tudunk jelezni egy problémát, ha:
- Fotót készítünk a helyszínen a bejelentésünk tárgyáról (például: lefotózunk egy kátyút),
- Az e-mailben szövegesen pontosan meghatározzuk bejelentésünk tárgyának helyét (például: a Kun utca 4. házszám előtt található a kátyú),
- További segítség lehet az ügyintézésben, ha a helyszínt egyéb módon is rögzítjük (például: GPS koordinátákkal vagy Google Street View linkkel),
- A levélben pontosan megfogalmazzuk bejelentésünk tárgyát és indoklását.
- Bejelentésünket röviden összefoglaló tárgyat adunk e-mailünk számára.
Ha mindezzel megvagyunk, akkor már csak várnunk kell az ügyintéző válaszára.
Felsorolásunk fontosabb elemeit (fotó, térbeli lehatárolás, bejelentésünk tárgyának egyértelmű megfogalmazása) érvényesnek tekintjük a személyes, a telefonos és a postai bejelentés esetében is!
Mit intézhetünk kátyú bejelentésen kívül? A városi honlap tájékoztatása értelmében a következőket biztosan:
– Távhő és hulladékgazdálkodással kapcsolatos ügyintézés
– Parkolási ügyintézés
– Önkormányzat Vagyongazdálkodási Irodával kidolgozott együttműködésben:– önkormányzati ingatlanok karbantartási igényeinek bejelentése
– kiadó és bérelhető ingatlanokról tájékoztatás
– kiadó ingatlanok pályázati anyagának kezelése
– lakásigény bejelentés formanyomtatványon, adategyeztetés a már beadott lakásigénylőknél
– jövedelem, adó és közműtartozás igazolások leadása
– lakásba bejelentési kérelem
– szerződéshosszabbítási igény bejelentése
– részletfizetési kérelem bejelentése– Közterület fenntartással kapcsolatos bejelentések
– Köztisztasági és hulladékgazdálkodási bejelentések
– Városüzemeltetéssel kapcsolatos bejelentések
– Behajtási és parkolási engedélyekkel kapcsolatos ügyintézés
– Iktatott dokumentumok leadása
– Egészségbiztosítási Pénztári ügyintézés, korlátozott időpontban!Kedden és csütörtökön 16-18 óráig
Kizárólagosan az alábbi ügyintézésre van lehetőség– TAJ kártya
– EU kártya
– Pénzbeli ellátások átvétele
Lássunk egy példát is.
A példában a Kun utca 4. házszám előtti kátyút szeretnénk bejelenteni. A levél a következőképpen néz ki:
Bízzunk benne és érezzük: van befolyásunk a helyi közéletre!
Tegyünk aktívan egy élhető Szentendréért!
Legutóbbi hozzászólások